Років досвіду
Успішно реалізованих бізнес-проєктів
Задоволених клієнтів
2500 грн
ПОСЛУГА ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:
У результаті клієнт отримує:
від 8000 грн
ПОСЛУГА ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:
У результаті клієнт отримує:
Додатково оплачується:
|
У сучасних реаліях бізнесу для відокремлення одних товарів чи послуг від інших прийнято провести так звану «індивідуалізацію», одним з способів якої є реєстрація торговельної марки (далі - ТМ).
За законом, існують наступні види торговельних марок:
Однією з основних вимог до ТМ є її унікальність, індивідуалізація, тобто відсутність чогось подібного. Розрізняльна здатність ТМ є однією з важливих ознак для надання їй правової охорони (реєстрацію Укрпатентом). На зареєстровану торговельну марку видається Свідоцтво, термін дії якого становить 10 років. (за необхідності продовжується кожні 10 років).
РЕЄСТРАЦІЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ ДАЄ НАСТУПНІ ПЕРЕВАГИ:
!Для того щоб правильно зареєструвати ТМ, необхідно підібрати класи МКТП, вибір яких залежить від того які товари чи послуги будуть під нею реалізовуватись.
Для правильного розуміння наводимо приклад.
Вам потрібно зареєструвати логотип для ресторану. Ресторани за МКТП це 43 клас. Це не означає що що ваша ТМ із цим класом поширюється на будь які види товарів послуг- вона поширюватиметься виключно на ресторани, бари, кафе. А тому, якщо ви матимете бажання продавати будь-які товари під своїм логотипом у магазинах, то 43 класу вам не достатньо, для цього 35 клас який містить точний перелік який необхідних для продажу товарів, їх рекламування, маркетинг тощо.
Також не зовсім вірно реєструвати все підряд (багато класів МКТП), оскільки якщо ви не будете їх використовувати у своїй господарській діяльності – для третіх осіб це може бути підставою для звернення до суду з позовом про скасування Вашої реєстрації у тих класах в яких ви її не використовуєте.
А тому, при підборі класів МКТП ми радимо звернути особливу увагу.
У своїй діяльності фахові спеціалісти нашої компанії готові надати вам вичерпні відповіді на питання необхідності реєстрації тих чи інших класів МКТП.
ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ НЕОБХІДНО: