Перейти до основного вмісту

Реєстрація торговельної марки (ТМ)

Послуга доступна по всій Україні

СТАНДАРТ
!У вартість не входить сплата зборів які сплачуються заявником при реєстрації ТМ, зокрема вартість класів МКТП (4000 грн/ 1 клас)

2500 грн

ПОСЛУГА ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:

  • проведення попереднього пошуку схожих торговельних марок в Укрпатенті;
  • консультація у виборі класів МКТП;
  • підбір та надання клієнту оптимальних класів;
  • підготовка та подання в Укрпатент заявки на ТМ;
  • отримання свідоцтва на ТМ.
     
Замовити Термін – від 10 місяців

У результаті клієнт отримує:

  • Свідоцтво на торговельну марку
ПІД КЛЮЧ
! У вартість не входить сплата зборів які сплачуються заявником при реєстрації ТМ, зокрема вартість класів МКТП (4000 грн/ 1 клас)

від 8000 грн

ПОСЛУГА ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:

  • проведення попереднього пошуку схожих торговельних марок в Укрпатенті;
  • консультація у виборі класів МКТП;
  •  підбір та надання клієнту оптимальних класів;
  • підготовка та подання в Укрпатент заявки на ТМ та повний її супровід;
  • підготовка відповідей на попередні заперечення Укрпатенту у реєстрації ТМ;
  • підготовка обгрунтованих заперечень проти реєстрації іншими особами схожих за назвою, типом ТМ;
  • отримання свідоцтва на ТМ.
     
ЗамовитиТермін – 7-8 місяців

У результаті клієнт отримує:

  • Свідоцтво на торговельну марку

 

Додатково оплачується:

  • Держзбір за прискорення реєстрації ТМ, а саме:
  • Словесна: за 1 клас МКТП – 6000,00 грн. і 800,00 грн за кожен наступний
  • Комбінована - за 1 клас МКТП - 9396,00 грн і 1000,00 грн за кожен наступний

 

 

У сучасних реаліях бізнесу для відокремлення одних товарів чи послуг від інших прийнято провести так звану «індивідуалізацію», одним з способів якої є реєстрація торговельної марки (далі - ТМ).

 

За законом, існують наступні види торговельних марок:

  1. Словесні(складаються з літер, цифр чи їх поєднань);
  2. Зображувальні (різного роду елементи, логотипи, без тексту);
  3. Комбіновані (поєднання літер з зображенням (логотипом).

 

Однією з основних вимог до ТМ є її унікальність, індивідуалізація, тобто відсутність чогось подібного. Розрізняльна здатність ТМ є однією з важливих ознак  для надання їй правової охорони (реєстрацію Укрпатентом). На зареєстровану торговельну марку видається Свідоцтво, термін дії якого становить 10 років. (за необхідності продовжується кожні 10 років).

 

РЕЄСТРАЦІЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ ДАЄ НАСТУПНІ ПЕРЕВАГИ:

  • контроль за продажем товарів, послуг під її іменем;
  • можливість захисту від неправомірних дій (копіювання) конкурентів;
  • нагода для масштабування бізнесу через продаж прав (франшиза);
  • реєстрація домену в доменній зоні першого рівня (.UA)

 

 

!Для того щоб правильно зареєструвати ТМ, необхідно підібрати класи МКТП, вибір яких залежить від того які товари чи послуги будуть під нею реалізовуватись.

 

Для правильного розуміння наводимо приклад.

Вам потрібно зареєструвати логотип для ресторану. Ресторани за МКТП це 43 клас. Це не означає що що ваша ТМ із цим класом поширюється на будь які види товарів послуг- вона поширюватиметься виключно на ресторани, бари, кафе. А тому, якщо ви матимете бажання продавати будь-які товари під своїм логотипом у магазинах, то 43 класу вам не достатньо, для цього 35 клас який містить точний перелік який необхідних для продажу товарів, їх рекламування, маркетинг тощо.

 

Також не зовсім вірно реєструвати все підряд (багато класів МКТП), оскільки якщо ви не будете їх використовувати у своїй господарській діяльності – для третіх осіб це може бути підставою для звернення до суду з позовом про скасування Вашої реєстрації у тих класах в яких ви її не використовуєте.

 

А тому, при підборі класів МКТП ми радимо звернути особливу увагу.

У своїй діяльності фахові спеціалісти нашої компанії готові надати вам вичерпні відповіді на питання необхідності реєстрації тих чи інших класів МКТП.

 

ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ НЕОБХІДНО:

  1. зображення знаку (бажано у форматі *jpg);
  2. інформація про заявника (якщо фізична особа – паспортні дані; якщо юридична – копію виписки з ЄДР);
  3. приблизний перелік товарів (послуг) для яких вона реєструється (за необхідності наші спеціалісти з задоволенням підберуть оптимальні класи МКТП).